معرفی کتاب

روایت کتاب های خوب

معرفی کتاب

روایت کتاب های خوب

  • ۰
  • ۰

برای اتصال کامپیوترها از لپ تاب تا پرینتر و... به یکدیگر و به شبکه های بزگتری به نام اینترنت که به نظر می رسد امروزه ضروری است به کارت شبکه نیاز داریم.

کارت شبکه یا همان NIC سخت افزاری است که به صورت کارتی در شیارهای توسعه مادبورد قرار میگیرد.ارتباطات سیمی و بیسیم بین آنها در شبکه و در دنیای اینترنت را برقرار میکند.در حقیقت وظیفه کارت شبکه این است که داده ها را به گونه ای ترجمه کند که از طریق کابل شبکه یا سیگنال های بیسیم قابل انتقال باشد.

این سخت افزار شبکه همچنین میتواند دیتایی که به بقیه اجزاء موجود در شبکه ارسال میشود را کنترل کند.بنابراین میتوان گفت نقش مهمی را به دوش میکشد.

استفاده از اینترنت،باز کردن ایمیل،حتی اشتراک گذاری اطلاعات بین کامپیوتر و دیوایس های موجود در شبکه نیاز به ارتباط است و برای اینکه هر کامپیوتری بتواند  عضوی از شبکه شود باید از یکNICاستفاده کند.همچنین کارت شبکه برای  همه ی شبکه ها از جمله شبکه کابلی و شبکهWi_fi و... بخشی حیاتی و ضروری است.

  • ۹۸/۱۲/۱۹
  • Zahra Bigdeli

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی